🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه رمضان

(ثبت: 4137) خرداد 5, 1396 
ماه رمضان

چاوش   ِ زمانه  بی قرار   آمده است

مشتاق   ِ  شکُفتن   ِ بهار  آمده است

در سفره  ی  افطار ِدلی مهمانی ست

گلبانگ  ِدر آ  درآی  یار آمده است

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سحر جهانی

    خرداد 6, 1396

    درودبرشمابانو خیاط پیشه گرامی

    ماه میهمانی خدا برشما مبارک …..

    التماس دعا……

  2. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1396

    سلام و درود

    مانند همیشه بسیار زیبا سروده اید

    ماه رمضان میارک

    در پناه خدا

  3. درودتان باد

  4. اله یار خادمیان

    خرداد 8, 1396

     سلام و درود   ماه  خود سازی و تزکیه ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد

  5. جواد مهدی پور

    خرداد 8, 1396

    درود بر شما بانو گرامی استاد خیاط پیشه ی ارجمند

    عالی ست مثل همیشه

    بهره می برم از اشعار پاکتان

    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا