🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه عاشقی

(ثبت: 230629) مرداد 28, 1399 

ماه عاشقی

همه جا به کوی و برزن زده خیمه از برایش
دلِ عاشقان مولا شده مستِ در عزایش

زِ نوای گرم ذاکر که حدیثِ عشق گوید
برود به کربلا دل ، به حریم با صفایش

چه کنم که مُهر نوکر به جبین بنده زد او
بکنم چه افتخاری چو شود سرم فدایش

نرود جُز آستانت ، قدمی فراتر از آن
وَلدی که در ولادت شده تربتت غذایش

چه سفینة النجاتی که به غیر او نباشد
نفری که روز محشر برسد به خاک پایش

و دعای آخر من ، به حریم کبریایی
مپسند ای خدایم زِ سرم رَود هوایش

چه خوشا نسیم صبحی که ز کوی او برآید
نه فقط که چشم «تنها» ، همه مات کربلایش

حسن نبی جندقی «تنها»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1399

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست ولی خوب تایپ نشده است

    در پناه خدا🌿👏👏👏🌿

  2. حسن مرادیان

    مرداد 28, 1399

    درود بر شما
    اجرتان با سردار شهیدان و علمدار کربلا🌹🌷
    التماس دعا

    • حسن نبی

      مرداد 28, 1399

      درود و عرض ارادت

      ممنونم ؛ محتاجیم به دعا 🙏🏼🙏🏼

  3. حسن سمیعی

    مرداد 28, 1399

    احسنت جناب نبی بسیار زیبا🌸🌺🌷🌹🌷🌺🌸🌷

    • حسن نبی

      مرداد 28, 1399

      عرض ادب استاد سمیعی عزیز

      زنده باشید ممنون 💐💐🙏🏼🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا