🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه و پلنگ

(ثبت: 255025) دی 27, 1401 

 

دلبری دارم که الحق دیدنی‌ست!
ناز دارد مثل گل بوییدنی‌ست!

چشم‌هایش هی صدایم می‌زند
غنچه‌ی لب‌های سرخش چیدنی‌ست!

قد و بالایش دلم را می‌برد
در نگاهش آسمان بوسیدنی‌ست!

چون پلنگی قصد فتحش کرده‌ام
ماه از هرجای شب دزدیدنی‌ست!

عاشقم من! عاشقم من! عاشقم!
ساده گفتم! ساده‌اش فهمیدنی‌ست!

 

◽شاعر: سیامک عشقعلی