🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماورای موعود

(ثبت: 233736) آذر 1, 1399 
ماورای موعود

 

اگر
دامن از طلوع پر کنم
به شفق می رسم
و
الا
ردّ روز را
گم خواهم کرد
میانه اینهمه
تاری فریبایی رنگ و نیرنگ
اصلا
خود را
هم…

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹❤️❤️❤️💐💐💐💐

  2. سام بزرگوار زیبا بود
    شادکام باشید🌹🌹🌹💐💐💐

  3. درودها استادم

    چه شعر زیبائی و چه پیانی غنی و دلنشینی

    باشید و بتابد هماره به مهر

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا