🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماییم و

(ثبت: 248908) تیر 20, 1401 
ماییم و

 

چای و نبات و بهارنارنج

با خانواده

جایی دنج

سرخوش به هم

ماییم و زمین و آسمان.

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 20, 1401

    درودها نازنین
    ◇◇◇
    بیهوده نبود
    اینهمه اشوب بپا شد
    بی هیچ نبود
    انکه گرفتا شما شد
    این عشق
    حکایت کند از راه خطیرت
    بداهه
    ♡♡♡
    🌿🌺🍃🌸

  2. صفا یغمایی

    تیر 20, 1401

    درودجناب رضاپور
    بزمتان همواره سرشاراز صفا باشدان‌شاءالله
    🍃🍃🍃

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 21, 1401

      درود جناب یغمایی
      و همچنین ان شاء الله 🍃🍃🍃🌿

  3. عظیمه ایرانپور

    تیر 20, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  4. طارق خراسانی

    تیر 20, 1401

    سلام و درود

    خسته نباشید
    عالی ست

    در پناه خدا🌿🌹🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا