🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما درون روضه هر جا می رویم

(ثبت: 213837) شهریور 4, 1398 

درون روضه
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
……………………………..
ما درون روضه هر جا می رویم
ما ز بالائیم و بالا می رویم
حب زهرا اندرون سینه ها
ما به پابوس شهنشاه می رویم
هر شب جمعه به لطف مادرش
فرش را تا عرش اعلا می رویم
دیدگانی غرق اشک و آ ه دل
لحظه لحظه سوی غم ها می رویم
هیئت ما محفل دلدادگی
عاشقانه بهر روضه نزد آ قا می رویم
مجلس مولا بود عزت برای نوکرش
خالصانه عاجزانه نزد زهرا می رویم
هر کجا گردد عزای شاه دین
با ولی عصر ما بهر تسلا می رویم
عمر ما باشد به ده شب نوکری
اذن زهرا و علی باشد اگر ما می رویم
سال را طی می کنیم شاید بیاید ماه خون
چون هلال ماه تو قامت خم و تا می کنیم
چون رسد بانگ عزای کربلا
بهر خون خواهی به سوگ لاله هر جا می رویم
با سلامی از ته دل نزد دوست
با لباس مشکی و با نوحه خوان ها می رویم
ساقی از آ قا بخواه کرب و بلا
اربعین پای پیاده کربلا را می رویم
………………………………..
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 4, 1398

    سلام و درودها

    استاد ارجمند

    هر شب جمعه به لطف مادرش
    فرش را تا عرش اعلا می رویم

    اجرتان با ولی عصر …

    🍃🍃💐🍃🍃

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1398

    یا حسین❤️

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1398

    سلام و احترام، فرهیختگان بزرگوار!

    در حال گردآوری اشعار شاعران در قالب های جدید سروش و سه گلشن هستم

    تا به خواست خدا، آنها را با ذکر نام شاعران شان، ابتدا در وبلاگ نوآوری های ادبی

    و سپس اگر توفیق شد، در کتاب مستقلی منتشر نمایم.

    لطفا اگر شعری در قالب تازه ی سروش ویا قالب تازه ی سه گلشن سروده اید،

    برایم بفرستید. سپاس

    نشانی وبلاگ نوآوری های ادبی(سروش و سه گلشن):

    sorushosegolshan.blogfa.com

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا