🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک _2

(ثبت: 264270) مهر 8, 1402 
مترسک _2

سروشی
(در زیرشاخه ی سروش نیمایی):

 

مترسک عبوس!

که طعنه می زنی سپیده دم به نغمه ی خروس

سهم این پرندگان بومی نجیب

چشم های خشم و دست های مثل داس نیست

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 8, 1402

    سلام

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿

    • سلام و درود و سپاس تان جناب بابا طارق گرانقدر
      خداوند، یار و نگهدارتان 🌿🌿

  2. مهرداد مانا

    مهر 8, 1402

    کار قشنگی بود جناب رضاپور عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا