🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک 09

(ثبت: 209918) خرداد 3, 1398 

💠 نیمکت عشق:
تقدیر صنوبرها
مرگ نیست
نیمکتی است
که عشق می‌فهمد.

💠 پنجره:
افسردگی مزمن گرفته است
پنجره!
سال هاست
تنها خاطره اش
غروب آفتاب است.

💠 انتظار کشنده:
کشنده تر از گلوله
نبودن تو است
وقتی
تمام روزهای سال را
به انتظار نشستم و نیامدی!

💠 کابوس نیامدنت:
دوستت دارم هایت
کهنه شده اند
رد پایت روی سینه ام
سنگینی می کند
و کابوس نیامدنت سالهاست
بی خواب کرده،
شبهایم را.

💠 زمستان رفتنت:
– با قلبی مالامال از درد، تقدیم به شهید ناصر دورویی.🖤

حتی شکوفه های بهار هم
رد پایت را
از روی
برفهای زمستان رفتنت
پاک نمیکند.

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا