🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۶۰

(ثبت: 263370) شهریور 7, 1402 

 

(۱)

زندانی را
گیوتین یا دار
یک درد دارد…

 

(۲)

وقتی تو رفته‌ای
چه فرق؛
که، که آید!

 

(۳)

ما که خواهیم مُرد!
چرا،
مثل خودمان زندگیم نکنیم.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا