🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۶۱

(ثبت: 263462) شهریور 11, 1402 

(۱)
سقف آسمان
چه کوتاه‌ست
برای زندانی

 

(۲)
چشم‌هایم
دست‌هایم
پاهایم
قلبم
زبانم
همه تو را می‌فهمند.

 

(۳)
نه از عشق فهمید
نه از زجر عاشقی
فقط چشم‌اش پی لیلی بود

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدیر داخلی

    آبان 3, 1402

    👍🌹

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 19, 1402

    درود
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا