🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۵۹

(ثبت: 263246) شهریور 3, 1402 

 

(۱)

واژه‌ها در من پا می‌گیرند
وقتی تو مرا می‌خوانی
شعر می‌شوم
سپید و کوتاه
به شوق مروری هزارانه
روانه‌ات خواهم شد.

 

(۲)

از شرم حضور مرغ و قناری نیست؛
قانون پاییز
— سرخی برگ‌هاست…

 

(۳)

هجوم خزان بود و
تاخیر بهار
ورنه تقصیر مترسک نیست؛
— زردی این باغ!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا