🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محبتهای بسیار

(ثبت: 221817) بهمن 12, 1398 
محبتهای بسیار

 

محبت های بسیار

هر کجا رفتم گلی همتای رخسارت نشد
لحظه ای زیباتر از شبهای دیدارت نشد

تو سراسر ناز بودی من سراسر مشتری
هیچکس مانند من سرگرم بازارت نشد

آسمان را ماه بودی در شب ویرانه ام
از سر شوریده من یاد و پندارت نشد

کار ما را ساختی اما نمی دانم چرا.؟!
با دل دیوانه ای ای نازنین کارت نشد

هرچه می پرسیدم از تو راه و رسم عشق را
آنچه در پاسخ شنیدم غیر از انکارت نشد

بردی از یادم ولی در جای جای قلب من
ذره ای کم از محبت های بسیارت نشد

کاش روزی مشت خود وا کند این روزگار
تا بدانی هیچ کس مانند من یارت نشد

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 12, 1398

    یادی از حضرت مولانا :

    از محبت خارها گل می شود

    کاش روزی مشت خود (را)وا کند این روزگار

    ( را ) تایپ نشده است .

    سلام و درود

    استاد معصومی عزیز

    گلایه ای بود از دست یاری مهربان …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    💐 ای که ماهی آسمان را آرزو 💐

    گر چه بی همتا گلی در بین ما
    بوی خوش را ،عطر افشانی دلا

    آن اثر را ، باز گویی جان من
    طبله عطاری به بویی خوش نما

    .
    .
    .

    ولی اله بایبوردی

    12 / 11 / 1398

    🍃🍃💐🌿💐🍃🍃

  2. حامی شریبی

    بهمن 12, 1398

    کار ما را ساختی اما نمی دانم چرا.؟!
    با دل دیوانه ای ای نازنین کارت نشد
    _____________
    شاه بیت شعر و شعورتان
    زیبا و صمیمی ست
    گرامی استاد مهر آفرین
    جناب معصومی گرامی و نازنین
    درودتان باد 🌹🌹

  3. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. مهتاب ایزدسرشت

    بهمن 12, 1398

    زیباست آقای معصومی
    سربلند باشید🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا