🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محبت

(ثبت: 233871) آذر 5, 1399 
محبت

 

ما
عشق را فریاد زده
محبت را بر هر سبزه ای
پیوند می زنیم
در «روزی که کمترین سرود
بوسه است» [1]

‌‌[1]. احمدشاملو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. درودها جناب خراسانی

    وهماره زنده است و زندگی می بخشد

    کیمیای عشق

    از آندست که تو

    فرشته می شوی ومن

    در راز این خلقت

    دل به دریا می سپارم

    بداهه ای کوچک تقدیم به شعر فخیم شما

    💐💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا