🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محمود

(ثبت: 7132) آبان 27, 1397 

« محمود »

روزي چو عيد مولود،دراين  زمين نمي بود          

بر نام احمد(ص) آمد،بودش لقب چه محمود6

يك روز  عيد مولود،  آمد  چو  روز  بهبود          

از  لطف  رب معبود7،عيدس  براي محمود

روزي كه  با  سعادت، آمد  چو روز  مولود         

  مولود آن محمد(ص)،عيدش  زِ مسلمين بود

در  روز  عيد  مولود ، اول  بناي  دين   بود          

نام  و نشان  آن  روز، باشد  به   عيد  مولود

٭٭٭

6- نيكو سيرت – ستوده            7- خدا- عبادت شده

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):