🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محمّد مهر صادق همچو ماهی ( بداهه )

(ثبت: 252109) مهر 24, 1401 
محمّد مهر صادق همچو ماهی ( بداهه )

 

ولادت را کنی ای جان نگاهی
خودی را رؤیتی در جشنگاهی

فضایی غرق در شادی چه گویم
محمّد مهر صادق همچو ماهی

 

ولی اله بایبوردی

22 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا