🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مداد رنگی

(ثبت: 253326) آذر 1, 1401 
مداد رنگی

 

سیاه، قرمز، سبز،
آبی، بنفش، زرد،
رنگین کمانی در جعبه!.

#رها_فلاحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    🌈🌺🌈

  2. زهرا آهن

    آذر 1, 1401

    چه رنگهای کبودی…🌈

  3. فریبا نوری

    آذر 1, 1401

    رنگین کمانی که دو رنگش کم است: نیلی و نارنجی
    یک رنگش اضافه است: سیاه
    و توالی رنگهایش از مادون قرمز تا فرابنفش تغییر کرده
    و به جای آن که در آسمان باشد در جعبه است
    مکعبی که تداعی کننده ی قالب یخ
    و یک رویداد تکان دهنده و تلخ است
    رنگین کمان مغموم محصور …
    آفرین ها داشت این شعرت رها جان
    👏👏👏🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا