🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مداد رنگی‌هایم…

(ثبت: 252227) مهر 27, 1401 
مداد رنگی‌هایم…

 

مداد رنگی‌هایم،
رنگ به رنگ
می‌کشم بر کاغذ
مداد سیاه می‌خندد!
آه،،،
دنیا به اندازه کافی سیاه‌ست،
–از تو بیزارم…

#رها_فلاحی

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 27, 1401

    کودک که بودم
    مداد رنگی سیاه کمتر به کارم می آمد
    الا زمانی که
    خط چشم ترا می کشیدم
    چقدر بچشم می آمد
    چشمانت

    بداهه ای تقدیمتان

    سلام و احترام

    زیبا سرودید

    دنیا را تاریکی فرا گرفته
    روشنایی نزدیک است

    زنده باشید

    🙏🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا