🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدح میلاد پیامبر اسلام ص

(ثبت: 218076) آذر 4, 1398 

مدح میلاد پیامبر اکرم ص
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————————————
برای از تو سرودن بگو که شاعر کیست
به جز خدا که کسی لایق عبادت نیست

خداست شاعر و مداح و خالقی سرمد
همان که نام تو را داده مرحمت احمد

خدا ز لطف و عنایت کرامتت داده
بهار را به ربیع عید بهر امتت داده

سبد سبد گل یاس و صنوبر آورده
به یمن دیدن روی پیمبر آورده

ملائک آمده اند تا گل از رخت چینند
جمال حسن خدا را به قامتت بینند

خدا به بندگان بنمود لطف بی شمار
که خلق نمود محمد، سید الابرار

کسی که نور ولایت ز کوثرش جوشید
کسی که دین خدا را به حق بود خورشید

لوای حق و حقیقت ز نور او جاریست
به پای عدل تو آقا کسی که یارا نیست

علی و فاطمه نوریست از وجود پیغمبر
تمام عالم امکان در سجود پیغمبر

بگیر دامن آل عبا دمادم ای ساقی
که نیست جز در رحمت دری سویت باقی
—————————
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اجرتان با خاتم انبیا

    دست مریزاد استاد

    پایدار باشید

    🌺🌺🌸🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا