🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مراد و مروارید

(ثبت: 233307) آبان 18, 1399 

 

غزلی خواند، به طنزینه جوابش دادم
خنده ای کرد به یک آه عذابش دادم

بار اول که به مهمانی چشمم آمد
دو سه تا غمزه ی از جنس شرابش دادم

بود تحریم لبش بوسه زدم جامش را
پاس حق داشتم و اجر ثوابش دادم

مرحبا بر نفس مرد براندازش باد
سالها جرم تب و جرعه ی آبش دادم

قطره ای سیل شد و کوه مرا با خود برد
جنب دریاچه دلم را به سرابش دادم

آبرو داری بیگانه به جایی نرسید
هر چه ترفیع به الفاظ خرابش دادم

عاشقی عاقبتش رو شدن و رد شدن است
سرخود را به سرانجام حبابش دادم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. جواد مهدی پور

    آبان 18, 1399

    سلام و احترام محضر استاد گرانمقام جناب خادمیان عزیز

    از شعر زیبایتان لذت بردم

    عالی ست

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااا

    💐💐💐

    • اله یار خادمیان

      آبان 18, 1399

      مهرتان پایدار عشقتان ماندگار نامتان بر قرار
      دکتر مهدی پور عزیز دوست نوازی کرده اید
      متشکرم از حسن نگاهتان🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 18, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    آبان 18, 1399

    سلام استاد

    عالی ست

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌹

    • اله یار خادمیان

      آبان 18, 1399

      سلام و درود بر استاد و سرورم بینهایت
      سپاسگزار نگاه محبت با شما می باشم
      مانا و سر بلند باشی🌷🌷🌷🌷🌷

  4. مینا یارعلی زاده

    آبان 18, 1399

    درودها و دستمریزاد ادیب گرانقدر🌹🌹🌹

    • اله یار خادمیان

      آبان 18, 1399

      بینهایت سپاسگزارم از محبت شما بانوی گرامی زنده باشی و زیبنده🌷🌷🌷🌷

  5. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    ” عاشقی عاقبتش رو شدن و رد شدن است ”
    🌸

    سلام استاد خادمیان مهربانم
    زیباست این غزل
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر🙏🌸

    • اله یار خادمیان

      آبان 18, 1399

      سلام و سپاس بی نهایت از نگاه و نظر ارزشمند و پر بار شما بانوی گرامی
      زنده باشی پایدار و بر قرار به خوبی ها
      🌹🌹🌹🌹

  6. محمدعلی رضاپور

    آبان 18, 1399

    سلام و درود و ارادت و احترام
    استاد گرانقدرم
    احسنت بر شما
    بسیار زیبا❤️🙏

  7. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    همیشه خواندن از این قلم را دوست دارم
    نویسان و شادکام باشید بزگوار
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا