🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا هوایی کن

(ثبت: 4057) اردیبهشت 25, 1396 
مرا هوایی کن

دلم  گرفته   خدایا   گره  گشایی کن

نثار   ِ ظلمت  ِ  غمخانه   روشنایی کن

قفس بهانه ی تکرار ِِبی صدایی هاست

دوای   درد   ِ مرا   لذّت   ِ رهایی کن

چه عاشقانه دلم در هوای  پرواز است

هوای  عشق  ِ تو  دارم  مرا هوایی کن

اگر  بجرم  ِ نفس  در  قفس  گرفتارم

نفس   بریده   خدایا    بیا   خدایی کن

کنار  ِ خیمه ی  این   روزهایی  تنهایی

بغل  گشوده  مرا  مست  ِ  آشنایی کن

تویی که همسفر لحظه های خورشیدی

میان  ِ معبد  ِ  عشقی   مرا   فدایی  کن

مرور  مطلع  ِ  نوری  طنین   ِ احساسی

نمای چشم  ِ مرا  یک نفس طلایی کن

طلعت خیاط پیشه(طلای کرمانی)   

نظرها 11 
  1. اله یار خادمیان

    اردیبهشت 26, 1396

     درود  و سلام بر شما  بانوی بزرگوار   طیب الله  خواهر  ارجمندم

    تویی که بانوی عشقی  تویی که مادر مهر

     به شعر حسن و  ملاحت دلی  هوایی کن

     همیشه  شعر تو باشد پسند  صاحب دل

     طلای  صاحب عرفان   تب الهی  کن

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 26, 1396

      استاد خادمیان از حضور گرمتان ممنونم.

      بداهه ی زیبای شما را دلیل نگاه بزرگوارانه ی شما می دانم

      خدایارتان

  2. علیرضا آیت اللهی

    اردیبهشت 26, 1396

    سلام به طلای کرمانی و جواهر جهانی
    سرکار خانم خیاط پیشه

    طبق معمول زیبا و روان سروده اید
    آسمانی و دل انگیز
    تقریبا" سراسر عرفان :
    « چه عاشقانه دلم در هوای  پرواز است
    هوای  عشق  ِ تو  دارم  مرا هوایی کن »
    بسیار مستفید شدم
    افزون باد

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 26, 1396

      استاد ارجمند

      حضورتان باعث افتخار است

      مقدمتان گلباران

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1396

    سلام و درود بر طلای شعر و ادب

    امروز را با شعر زیبای شما و دیگر دوستان  آغاز کرده ام و چه روز لذت بخشی

    الهی سلامت باشید و بسرایید

    در پناه خدا

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 26, 1396

      استاد طارق ارجمند

      آمدی گلواژه می گوید سلام

      رقص دنیای قلم باشد بکام

      از حضورگرمتان سپس گزارم.

  4. سحر جهانی

    اردیبهشت 26, 1396

    درود خانم خیاط پیشه ی گرامی……

    لذت بردم …..

    سلامت وبهروزباشید.

  5. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 26, 1396

    درود بر استاد غزل های پاک

    زیبا دلنشین بود

    لذت می برم از اشعارتان استادم

    زنده باشید به مهر

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 26, 1396

      جناب دکتر مهدی پور ارجمند

      از حضور پر مهرتان ممنونم

  6. علی مکرمتی

    خرداد 7, 1402

    مرا هوائی کن …
    گل بانوی شعر ، زیباست ، مرحبا💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا