🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرثیه

(ثبت: 239721) خرداد 18, 1400 
مرثیه

 

درد می پیچد
در ناکجای روحم
لبریز شده دفترم
از لخته های مبهم سروده های بی آواز
فصد می خواهد
غلظت واژه ها
تا فواره بزند
شعرهای ناسروده و
انباشته از اندوه های بی شمار
نه سپید سر می زند
از رگ های در هم پیچیده دخترکان احساسم
نه غزل می چکد
از مژگانم
در مرثیه ی قافیه های کشته شده
در ردیف مبهم شاعرانگی ام

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا