🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرداب بودم

(ثبت: 228065) خرداد 27, 1399 

.
“مرداب بودم”
.
چو مست باده هایِ ناب بودم
ندیدم رفتنت را خواب بودم
.
نگاهم خیره بر گیسویِ چون شب
رخِ زیبایِ چون مهتاب بودم
.
گمان کردم که می مانی و امّا
تو بودی رود و من مُرداب بودم
.
به اَمواج خروشانم سپردی
به شب افتاده در گرداب بودم
.
دلم از رفتنت در سینه مُرده
شکستم در درون، بیتاب بودم
.
در این غمخانه افتاده به کُنجی
به دور از تابشِ آفتاب بودم
.
“حبیبم” رفته هر شب در فراقش
به حال سجده در محراب بودم
.
شعر : حبیب رضائی رازلیقی

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 27, 1399

    به حال سجده در محراب بودم

    سلام و درودها

    جناب استاد زضائی ارجمند

    دستمریزاد

    🌺تقدیمی :🌺

    اندیشه زیبا را نگر چون حُسن یوسف جلوه گر
    مجلس زلیخایی به پا ،با خیل مهمان عشوه بر

    یوسف میان جمعی عیان ، با جامه تقوایی دلا
    با جامه تقوایی چو گل ، درویش چشمی را نگر

    ولی اله بایبوردی

    24 / 03 / 1399

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

    • سلام استاد بزرگوارم

      شاعر زرنگار جناب بایبوردی عزیز

      ممنونم از تایید و حضور

      بنده نوازی فرمودید

      ابیات زیبای تان محفلم را زینت بخشید
      🌺🌺🌺

  3. سپیده طالبی

    خرداد 27, 1399

    درودها استاد گرامی
    در خوانش دوباره شعر زیبایتان باز هم بر دل نشست
    پاینده باشید🌺

    • سلام و عرض ادب
      خدمت خواهر بزرگوارم

      استاد مهربانو طالبی
      خوشحالم از توجه و تاییدارزشمند شما
      ممنونم حضورتان
      🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    خرداد 28, 1399

    درود و ارادت
    جناب استاد رضایی نازنین
    زیبا و دلبربا می سرایید
    دلمریزاد
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌹

    • سلام استاد عزیز
      جناب معصومی
      به مهر میخوانید استاد
      و به سخاوت تایید میکنید
      ممنونم از مرحمت شما
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا