🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرد مؤمن صبح را دیدی دلا

(ثبت: 250605) شهریور 8, 1401 
مرد مؤمن صبح را دیدی دلا

 

مرد مؤمن صبح را دیدی دلا
شب شود با کفر خود را برملا

دین خود را می فروشد بر پشیز
مال اندک دنیوی دور از بقا

ولی اله بایبوردی

06 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا