🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرز قناعت

(ثبت: 234756) دی 1, 1399 

« مرز قناعت »

از مرز قناعت نگذشتم كه من از خود
آلايـش1 دنيـا و تجمّـل2 نـپرستم
ميلم نَـبُوَد با همه كس صحبت مستي
تا خلق بدانند و نگويند كه مستم
هر با نظري، شعر مرا خواند يقين گفت
من با نظرم با تو يقين، هم نظر هستم
بر غير نمك دادم و منّـت نـنهادم
هركس كه نمك داد، نمكدان نشكستم

٭٭٭
1- آلودگي- عيب 2- جمال- آرايش
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. زیباست
    روزتان پر از سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا