🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مروارید

(ثبت: 209227) فروردین 17, 1398 

 

شعاع خورشید
محو می شد

و

نفسِ لطیفِ نمناکی
از ابرهای سیاه آسمان
بر زمین های بی گزنه
می دمید

قطرات باران
در کاسه ی کودکان زیر پل
چون مروارید
می د رخ خ ش ش ید
و
اسب خیالبافشان
با آواز گوشنوازِ بلدرچین ها
در نوارهای رنگی افق
می رقصید

و در شعاع خورشید
محو می شد

– بیستم بهمن نود و چهار

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 17, 1398

    درود ها

    و بوی بهار و زندگی می داد این شعر

    پاینده باشید به مهر🌹🌹🌹🌹

  2. زانا کوردستانی

    فروردین 17, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر گرامی

    بسیار عالی و دلچسب بود

    سپاس فراوان نثارتان

    قلمتان همواره نویسا

    🌹🌷🌺🌸
    👏👏👏👏

  3. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1398

    سلام و درود

    اشعارتان عجیب بر دل می نشینند

    دستتون درد نکنه بانوی پاک

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏🌿

  4. اکبر

    فروردین 19, 1398

    🌹🌹🌹

  5. مينا امينی

    فروردین 19, 1398

    درودها مهربانو
    با أرزوي بهترين ها🌹🌹🌹

  6. مهتاب دوستان

    اردیبهشت 1, 1398

    سلام بانوی ادیب و مهربان. خوشحالم بازم میبینمتون و میخونمتون❤️💐

  7. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 22, 1398

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم بانو نوری

    از شعر زیبایتان بهره مند شدم

    سر بلند باشید به مهر
    💐💐💐🌿🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا