🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ به وقتِ جیغِ کلاغ

(ثبت: 269543) اردیبهشت 16, 1403 
مرگ به وقتِ جیغِ کلاغ

با فعلِ غـــمِ مضارعِ اِخبـــاری

مُستقبــلِ بی نهایتِ اجبـــاری

در متنِ قفس قناری‌ام زاغی شد

افتـــاد به جانِ خبـــرِ تکراری

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):