🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ در لحظه ی دیدار

(ثبت: 269287) اردیبهشت 3, 1403 

 

من میان شعرهای تو مانده دلم
لابه لای مرزهای من وَ ما و هنوز
در خیال تو مانده حسرتی که نبود
بین ما و من و شب و تو و هر روز
میرسد به ماه ها ی قبل از ما …
خاطراتی که از تو لبریز است
چهارفصل زندگی به دیده ی من
همتراز فصل زرد پاییز است
چشمهایت هنوز یادم هست
رنگی هیچ فصلی نبود انگار
کهکشانی میان چشمت بود
شاعری مُرد لحظه ی دیدار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا