🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرار دل

(ثبت: 269525) اردیبهشت 15, 1403 

 

من آن خزان زده ام کاز تو بار میگیرم
به وقت از تو سرودن قرار میگیرم

برای من تو چنانی که از تصور تو
هزار قافیه ی عشوه دار میگیرم

ز خاطرات تو هردم برای زندگی ام
بهانه های خوش و سازگار میگیرم

همیشه هر نفس من پر از بهانه توست
من از تو‌ دلخوشی روزگار میگیرم

تو ای ترنم باران؛ تو ای ترانه رود
من از تو رایحه ی گلعذار میگیرم

هزار ساله ام اما به محض دیدن تو
دوباره تازگی صد بهار میگیرم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 15, 1403

    درود جناب ورچندی عزیز
    عالی…
    قلمتان ماندگار
    شاد و سلامت باشید👏👏👏🌺🌺

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 15, 1403

      🙏😊
      سلام بر جناب حمیدخان گیوه چیان،

      تشکر که میخوانید شعر مرا🙏😊
      مهر شماست،
      حواسم به ایراد گرفته شده توسط حضرتعالی در شعر دیگر هست و در تلاش برای ویرایش آن هستم.
      خواستم بدانید که نظر فنی شما محل وقفه و اصلاح خواهد بود، و بی توجه به آن نیستم.😊☺️🙏

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 15, 1403

    درودوخیرمقدم دوست گرامی
    سروده‌های شمارا دنبال کردم
    خوشبختانه هرباربهتروزیباترشده است.
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 15, 1403

      سلام ها بر شما، جناب یغمایی،

      مایه مسرت و امیدبخش ادامه مسیر است نگاه های جنابتان👌🙏
      انشاالله که نظرات فنی شما دوستان گرامی در این مسیر دلیل بهتر شدن اشعار گردد.
      آمین🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا