🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردرگمی

(ثبت: 269526) اردیبهشت 16, 1403 

 

امروز را گم کرده ام در روزهای پیش از این
سرگشته ام چون موجها حالا بیا حالم ببین

در جستجوی آرزو ؛ از مرزها هم رد شدم
از بیقراری بد شدم؛ من خوب بودم قبل از این

شاید میان قلب تو محبوس شد رویای من
ماندم در این آوارگى ؛ در خاطراتم این چنین

دردم دگر دلواپسی است در روزهای پیش رو
در آرزو غرقم مکن؛ جانا همین آٰنْ را نشین

انگار من دادم به باد سر را به راه عشق تو
اندیشه ات شد جان من تا لحظه هاى واپسین

من مست بودم قبل تو حالا ولی دیوانه ام
ای ماهروی خوبدل‌، درمان شو و دردم بچین

تو آن چنان حوری وشی کاز تو‌گریزم هيچ نیست
انگیزه ی فردای من، در عشق میجوشم، همین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 16, 1403

    امروز را گم کرده ام در روزهای پیش از این
    سرگشته ام چون موجها حالا بیا حالم ببین

    در جستجوی آرزو ؛ از مرزها هم رد شدم
    از بیقراری بد شدم؛ من خوب بودم قبل از این
    سلام و درود
    بسیار زیباست

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 17, 1403

      سلام بر شما خانم بیرانوند،

      اینکه شعر من توسط نگاه مهربان شما دوستان اهل نظر دیده و خوانده شود، موهبتی است بزرگ که قدردان آن هستم.

      خرسندم که دوبیت آغازین غزل با احساس زیبای شما همخوان شده است.
      😊🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا