🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مریم! ها…

(ثبت: 5821) فروردین 22, 1397 

درد دارد به دام افتادن… وَ خصوصاً به دام مریم ها

می هراسم دوباره غرق شوم، غرق در ازدحام مریم ها

 

چند سالیست تَه نشین شده ام، کاش می شد دوباره هول کنم

مثلا توی کوچه گهگاهی از صدای سلام مریم ها

 

گفتنِ نوک زبانیِ اینکه “ملیم املوز دوستت داله”

عاشقم می کند دوباره، ببین… عاشقِ حرفِ لامِ مریم! ها…

 

با محبت، رفیق، دریادل، مثل سنگ صبور در غمها

قلمم عاجز است از گفتن توی شعر از مرام مریم ها

 

به خودم قول داده بودم که دیگر از مریمی رَکب نخورم

این یکی فرق دارد انگاری مریمش با تمام مریم ها

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا