🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مستم کن آنچنان که ندانم غمم چه کرد

(ثبت: 2381) شهریور 13, 1395 

ساقی  به یمنِ  باده،  ریا را ز ما ستان

زان پس بیار بوسه ی نابی بر عاشقان

 

مستم کن آنچنان که ندانم غمم چه کرد

وانگه به بوسه بوسه برایم غزل بخوان

 

پیرم، ولی به بوسه ی گرمت جوان شوم

خاصه اگر به شانه فشانی تو گیسوان

 

گیسو مگو، که آن به خدا  شور زندگی ست

پنهان چرا؟ به مرده دهد جان، عزیزِ جان

 

غم می رود چنان که تو گویی نبوده است

کاین دیده شد به چشم و نباشد مرا گمان

 

28 خرداد 1392