🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مستی

(ثبت: 216830) آبان 3, 1398 
مستی

دلبرا
من تو را
مست و غزل خوان
خواستم!
غزلش را
تو برایم خواندی،
مستی ات را
اما
جای دیگر دیدم.

#دنیا_تیموری
۹۸/۸/۱

 

 

نظرها
  1. درود بر شما بانو
    قلمتان رقصان به مهر
    زنده باشید🌹🌹🌹

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 3, 1398

    درود بر شما بانو تیموری …

    • دنیا تیموری

      آبان 12, 1398

      سپااااس از نگاهتون جناب شاهنگیان🌹🌹🌹🌹🌹

  3. سپیده طالبی

    آبان 3, 1398

    زیباست بانو جان
    درودها تقدیم حضورتان🌺

    • دنیا تیموری

      آبان 12, 1398

      درود و سپاس از نگاه و همراهی شما بانوی بزرگوار🌹🌹🌹🌹

  4. امیر جلالی

    آبان 4, 1398

    مستی و غزل خوانی … دو درخواست عاشق از معشوق بود. غزل خوان و مست در میانه برقصی و مست کنی مرا…
    اما گویی غزل خداحافظی مرا خواندی و مست بجای دگری پای نهادی …
    کنایه آمیز بود و تیزو برنده…
    دلنشین نیز… درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا