🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مست بهار

(ثبت: 269345) اردیبهشت 6, 1403 
مست بهار

بسمه اللطیف
مست بهار
در تغزل

خوشا به زمزمه ناب بی گسست بهار
به وقت مستی گلزار از نشست بهار

گشود مرغ دلم بال در سحرگاهان
پرید و رفت به صبح خوش الست بهار

نسیم آرزو از سوی باغ چون بگذشت
به گیسوی تو بپیچید و گشت مست بهار

شکوفه ها به تن شاخه ها برقصیدند
ز اوج خواهش لذت ز لمس دست بهار

به لاله زار دل من به اذن حضرت عشق
بتاخت لشکر قهار و بی شکست بهار

شراب نوش نگاهش مرا ز خویش ربود
چو می نمود نظر چشم می پرست بهار

هزار شکر ز اعجاز دلبری مهدی
شده است قلب تو آرام و پای بست بهار

مهدی رستگاری
نهم فروردین سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و نهم مارس 2021 میلادی

دفتر روزگاران
۹۳۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا