🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشابهت

(ثبت: 14618) بهمن 28, 1397 
مشابهت

شبیه لاغر شعله
و یا
خیزان و افتان ِدرچنگ پاییزان
پاره ، پاره ی زرد و سرخ برگها
دلتنگ و سرگردان
امّا ، رها ،
از جنوب ها ،
طعمه می شدم براه…
خاموش نا شدنیِ هیچگاه
دامان کوه ودل ِدشت
پر می گشت…
از خوف و خستگیها
درکوچ تر
چشم
رنگ بهار مز مزه می کرد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    بهمن 29, 1397

    درودتان شاعر ارجمند

    احسنت و دستمریزاد
    شعر زیبا و نابی سروده اید

    موفق و موید باشید
    🌹🌹🌹🌹
    شادکام باشید
    👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا