🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشایعت

(ثبت: 225626) اردیبهشت 2, 1399 

 

یک روز
نه چندان دور
تو روی کف های آب
در فراز و نشیب
در حرکت های مواج
زیر نگاه
و دستان بیشمار آفتاب
تنت اررانی می شد
به هلهله ی حباب
به
دور غمگینت می رقصند
کف می زنند
تو را سبک بال
روی اندیشه های زلال آب
و
پویایی باد
تا دریا
بدرقه خواهند کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 2, 1399

    آن شب
    که آفتاب میان ما رقصید
    من حباب شدم
    تا آسمان خیالت

    یا گرم باش
    تا باران شوم

    یا سرد
    تا برف،

    شوق آب شدن
    مرا شاعر می‌کند….

    با احترام و درودهای فراوان :ماهور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا