🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشرقی ترین جام

(ثبت: 209201) فروردین 12, 1398 

قَدَر چشمانت!
بیشتراز
همه ی دریاهای جهان
در من موج
بر می انگیزد…
رویاها
درآیینه نگاهت ، گیسو می آراید…
عروس چهاردهم ماه می شود…
شفق آورده به لب
دیدگان را از صبح وطلوع
سرشار شور ومملو شوق
و
مشرقی ترین جام خواهد کرد…

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا