🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشق

(ثبت: 6316) تیر 29, 1397 

 

به  الفبای مژگان دریایی ات

بر دار م کش!

به نگاه بارانیت 

غریقم کن…!

به چکید مدام ابرناکی 

و خوفناکی اشک ،

 پارادکسی از آب و آتش

بر بوم بی جغرافیای عشق وعطش

  قلمی از سیا ه مشق

      به قربانگاه نیاز بکش! ، بکش…

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):