🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشک ها

(ثبت: 236467) بهمن 30, 1399 

 

بوسه بر مشک های او زده بود

آب می خواست نذر او بشود

ساقی از دست… نه! خدا نکند!

رفت تا ساقی و سبو بشود

مشک ها، چشمه سار اشک شدند.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    بهمن 30, 1399

    درودها جناب رضاپور

    شعری دردمند و زیبا بود

    رسالت قلم وقتی که درست انجام شود نتیجه همیشه زیبا است

    مانا و نویسان باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 30, 1399

    درودتان شاعر ارجمند
    شیوایی کلامتان پایدار
    🌷💐🌺🏵

  3. کبری محمدی

    بهمن 30, 1399

    سلام
    قلم تان همیشه نویسا
    مانا باشید
    سپاس🌹🌺🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا