🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مصباح الهدی (موشّح)

(ثبت: 225117) فروردین 22, 1399 
مصباح الهدی (موشّح)

 

مصباح الهدی(موشّح)

ما باده ز دست آسمان می خواهیم
صد آیه ز دشت بیکران می خواهیم

بر پهنه ای از طراوت و رونق و مهر
آواز خوشی به ارمغان می خواهیم

حاصل نشود بی تو رها گشتن ما
ای جانِ جهان با تو امان می خواهیم

لبریز غم و گمشده از خود شده ایم
هر شام و سحر از تو نشان می خواهیم

دردیم و بدون تو به درمان نرسیم
یارا مددی که از تو جان می خواهیم
◇◇◇
شعر موشّح، سروده ای است که حروف اول مصاریع، اسم رمزی را تشکیل میدهند.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 22, 1399

    درودها آقای معصومی
    بسیار زیبا
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر🌸

  2. حامی شریبی

    فروردین 22, 1399

    احساس و قلمتان
    عافیت باد
    مرد شعر های ناب
    استاد معصومی مهر و ماه
    درپناه
    خدای همین
    حوالی روزها ی
    شقایقها 🌹🌹

  3. حسین شیرکوند

    فروردین 22, 1399

    🌷🌷🌷
    👏👏👏

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 23, 1399

    سلام استاد گرامی
    موشح زیبایی ست
    درودها بر شما
    🌺🌹🌹🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا