🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مصیبتِ سقوطِ سرو

(ثبت: 258160) فروردین 19, 1402 

 

وه ‌‌‌‌!! چه سخت می گذرد
ظلمتِ این شب
بر باغستانی مغضوبِ باغبان
که سروهایش را سَر می بُرَد
تا از این نزولِ مصیبت
پروانهٔ شکسته بالی در قیقاجِ خفاشها
نایِ نَفَس نداشته باشد و پرستویِ پاشیده آشیانی
از هراسِ گربه ها ثانیه بشمارد برایِ مردن
بس!! دهشتناک است این شب
آنگاه که خیالِ لمیدهٔ باغبان
از قلمِ قامتِ سرو هم
داسی می سازد برای درویدنِ سبزه ها..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    بس!! دهشتناک است این شب
    آنگاه که خیالِ لمیدهٔ باغبان
    از قلمِ قامتِ سرو هم
    داسی می سازد برای درویدنِ سبزه ها..

    سلام

    درود بر اندیشه ای که چنین شاهکاری را می آفریند.

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 19, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید استاد عزیز

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 19, 1402

    سلام و درود
    و چه می توان گفت

  3. مدینه ترکاشوند

    فروردین 19, 1402

    وه !!چه سخت میگذرد
    درودتان باد شاعرخوبان
    عاااالی دستمریزاد

  4. امیر اصلانی

    فروردین 20, 1402

    … پرستوی پاشیده آشیان…

    چه ترکیب زیبا و بدیعی

    تصویرسازی‌های خیال انگیز در کنار زبان منحصربفرد
    دستمریزاد💐💐💐💐💐💐💐
    درود بر شما

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 20, 1402

    درود جناب خانمحمدی
    طاعاتتون قبول 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا