🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معادله

(ثبت: 241779) شهریور 28, 1400 

 

او عاشق من است
من عاشق توام
تو عاشق دگر

باید خدا چه کند
اندرین میان؟

گر من بمیرم
او به مرادش نمی رسد

گر او بمیرد
این به مرادش نمی رسد

گر……….نمی شود
باید خدا بکند
حل معادله را

من راضی ام که بمیرم به یک دلیل
هر عاشقی به مراد دلش رسد

اما چه سود
او به مرادش نمی رسد ….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا