🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معادله ی نابرابر

(ثبت: 221775) بهمن 10, 1398 
معادله ی نابرابر

 

رمز آسمان را
پرنده
خوب از بَرَست
هشت
هفت
هشتاد و
هفت
تیر می کشد
یک صفر مطلق
چشم پنجره تَرَست

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    ای جانم😘😘😘
    درودها مهربانم
    دنبال کن تصاویر رو که الهام بیدار بمونه

    مانا باشی به مهر دورت بگردم❤️❤️❤️😘😘😘

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 10, 1398

      درود و مهر خواهری پرمهرم
      فدای همراهی ارزشمند و بی نظیرت بشم الهی
      گل خوش بوی و نیک اندیش پاکم🍀🌿
      زنده باشی و پیروز جان و دلم❤❤❤❤
      😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌼🌼

  2. حمیدرضا گلشن

    بهمن 10, 1398

    درودهای پرمهر شاعر بانو

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 10, 1398

      درود و مهر آقای گلشن
      سپاس از حضورتان گرامی
      زنده باشید شاعر زرین قلم

  3. سپیده طالبی

    بهمن 10, 1398

    زیباست سروده دردگین تان نازنین بانو
    درودتان باد🌺

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 10, 1398

      درود و سلامهای پر ارادت بانو طالبی
      شاعر و استاد فرهیخته و زرنگارم
      سپاس بیکران از حضور پرارزش تان
      زنده باشید و پیروز شاعربانوی نازنین

  4. علی معصومی

    بهمن 11, 1398

    درود ها بر شما
    بانوی ادیب یارعلی زاده ارجمند
    آفرین بر شما
    🌺🌺🌸🌸🌿

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 11, 1398

      درود و مهر استاد معصومی عالیقدر
      سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان🙏
      زنده باشید و پیروز🌿🌸🌺🌸🌿

  5. درود بانو
    در اینجا باری نسبت به آثار گذشته چرخش جانانه ای داشته اید…
    با آهنگ دلخواه
    و این ایجاز رمزآلود…

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 12, 1398

      درود و سلام استاد ترکمان گرانقدر
      خوشحالم که پسند نگاه ادبی شما فرهیخته را به همراه داشت.. این بداهه، الهام‌گونه ای بود و باور کنید پس از سرایش ذهن خود مرا هم به خود مشغول داشت و با چند بار خواندن جزئیات مخفی آن، شکار دوربین نگاهم شد ولی این مشق های سپید کجا و مقام رفیع سروده ی شما کجا باعث مسرت و افتخار منست که سبزی حضورتان سایه گسترست بر سرم🙏🙏
      ممنونم از تشویق و انرژی نهفته در نظر بسیار ارزشمندتان🌷
      زنده باشید و پیروز و سلامت🍃💐💐💐

  6. درود ها بانو
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 22, 1398

      درودها گرانقدر
      سپاس از همراهی پرمهر و ارزشمندتان
      پاینده باشید💐

  7. حامی شریبی

    بهمن 12, 1398

    به یاد مانده ترین
    روز تقویم
    میلاد
    توست
    که
    برای اعتراف
    به عشق
    جای انکار
    هیچ
    باران زود گذری نیست
    گل سرخ

    حامی شریبی

    تقدیمی
    درودتان باد
    بانوی شعر سپید 🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 22, 1398

      درود و مهر و ارادت شاعر گرانقدر
      سپاسگزارم از شعر زیبا و حضور سبزتان
      مانا باشید و پیروز در پناه حق💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا