🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معما

(ثبت: 211386) تیر 13, 1398 

رنـگِ چشمـانِ تـو آنقـدر تمـاشـایی هست
مـاورایش به نظر چشمهء زیبـایی هست
.
دستـه دستــه روبـروی قجـــرِ اَبـــروهات
ارتـــشِ زندیه در حـالِ صـف آرایی هست
.
آیـهء حجـب و حیــا از رخِ تو می بــارد
اَشهـدُ اَنْ کـه در آن معنـی والایی هست
.
گـاه نزدیکِ منـی…گـاه چنــان دوری که…
من که ماندم به خدا این چه معمایی هست!؟
.
تــو همــان مـاهِ بلنـدی و پلنگِ دلِ مـن
خیــز برداشته و عـاصـی رؤیــایی هست
.
علیرضا آرین مهر

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 13, 1398

    سلام و درود بر آرین مهر مهر آیبن

    به به

    چه غزل شیوایی

    ذلتنگ اشعار نغزتان بودم
    خدا را شکر که امروز از شما شعر زیبایی را داشتیم

    در پناه خدا شاد زی

    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام و عرض ادب جناب خراسانی گرانقدر و مهربانم
      سپاسگزارم استاد عزیزم
      خوشحالم که مورد پسند واقع شد
      بنده هم دلتنگ شما و اشعار زیبایتان بودم
      همیشه شاد و موفق باشید

  2. فریبا نوری

    تیر 13, 1398

    آیـهء حجـب و حیــا از رخِ تو می بــارد
    اَشهـدُ اَنْ کـه در آن معنـی والایی هست

    سلام
    شعر بسیار زیبایی است
    فقط در خوانش روی وزن، برای مصرع اول بیت دوم مشکل داشتم
    با درود بیکران
    🌷🌷🌷👏🌷🌷🌷

    • سلام و‌عرض ادب بانو نوری گرانقدر
      سپاسگزارم
      لطف تان پایدار شاعر گرامی

  3. تیر 14, 1398

    درود بر شما جناب آرین مهر نازنین
    غزل زیبایی آفریده اید
    احسسسنت
    بداهه ای تقدیم

    وای از روی برافروخته ات ای گل ناز
    ما ندانیم تو را باز چه سودایی هست

    💐👏👏👏👏👏🌿
    شادکام باشید💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا