🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مناجات با خدا

(ثبت: 210520) خرداد 16, 1398 

مناجات با خدا
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
……………………………..
گفتم خدا شرمنده ام،از کرده ام از کرده ام
گفتی بیا بخشنده ام،بر بنده ام بخشنده ام
گفتم خدا من در گناه،آغشته ام آغشته ام
گفتی بیا ستارم و،پوشنده ام بر بنده ام
گفتم خدا من رو سیاه،شرمنده و شرمنده ام
گفتی بیا مخلوق من،رحمانم و بخشنده ام
گفتم خدا ای با وفا،غرق گناهم کن نگاه
گفتی بیا ای بنده ام،صد باره هم بخشنده ام
گفتی خدا یا رو سیاه،من بی پناهم بی پناه
گفتی نما توبه بیا،ای عبد ما بخشنده ام
این بی نوا گوید خدا،درمانده ام درمانده ام
محتاج لطف تو خدا،من بنده ای شرمنده ام
……………………………………….
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 16, 1398

    سلام و درود

    موفق و موید باشید و نویسا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 17, 1398

    آفرین، التماس دعا در مظان استجابت🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا