🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منتظر مانده ام از راه تو برمی گردی

(ثبت: 1759) خرداد 28, 1395 

منتظر مانده ام از راه تو برمی گردی

ازهمان جاده ی دلخواه تو برمی گردی

ای مسافرکه همه چشم به راهت دارند

درشب خاطره چون ماه تو برمی گردی

دوستت دارم و می دانم که اهل دلی

گرگ و میشان سحرگاه تو برمی گردی

ندبه خوان شب آدینه ی موعود ،دلم

شده  سرشار غم و آه تو برمی گردی

کرده ام قالی دل نذر که تارش عشقست

خوب دانم که به ناگاه تو بر می گردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1395

    دوستت دارم و // دانم  که  تو هم //اهل دلی

    گرگ و میشان سحرگاه تو برمی گردی

     

    سلام و درود بر سید بزرگوار

     

    غزل فاخر و زیبایی ست

     

    دلمریزاد

     

     

    در پناه خدا………………………………………………………………………….

    • درود جناب طارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی

      استاد عزیزازپیشنهاد حضرتتان متشکرم
      سربلندباشید

      خداپشت وپناهتان

  2. سوگند صفا

    خرداد 29, 1395

    سلام و عرض ادب..‌

    خیلی زیباست..

    خوندم و لذت بردم

    ریتم خوبی داشت..

    برقرلر باشین

    طاعات تون قبول

    یاحق

    • سلام خانم صفا  گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظرسرکارعالی

      قبول حق
      سربلندباشید

  3. زهره خسروی

    خرداد 29, 1395

  4. مينا امينی

    خرداد 30, 1395

    درودها 

    مانا باشید وو موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا