🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من به فرمانِ عشق خاموشم

(ثبت: 210218) خرداد 5, 1398 

من به فرمانِ عشق خاموشم
مثل ابری که برق و رعدش نیست
عصرِ غم های تازه ی درد است
بر مصافش مگو که مردش نیست

سوم خرداد 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 5, 1398

    سلام استاد ارجمند جناب آقای خراسانی گرانمهر🌷

    بسیار زیبا…❤️

    بیت و رباعی تقدیمی :

    هر که گوید عشق گوید هر که خواهد عشق خواهد
    تحت فرمانش شدم من من که فرمانی ندارم

    والی تو از این پیاله یاری بطلب
    با خوردن جرعه می جمالی بطلب

    ره بردن من به دوست این جرعه شراب
    با جرعه دیگری کمالی بطلب

    ولی اله بایبوردی

    🌷🌷🌸🌸🌸🌷🌷

    • طارق خراسانی

      خرداد 5, 1398

      سلام و.درود

      سپاس از حضور آن عزیز گرانمهر

      در پناه خدا🌿🙏

  2. مریم محبوب

    خرداد 5, 1398

    درودها استاد گرانقدر🌷

    بسیار زیبا🌷

    🌺🌺🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 5, 1398

      سلام و.درود بر محبوب پاک

      سپاس از حضور گرم و بهاری تان

      در پناه خدا🌿🙏

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 5, 1398

    فتح خرمشهر فتح خاک نیست ، فتح ارزش های اسلامی ست.
    امام ره

    این انقلاب که ثمره ی رشادت ها و حاصل خون شهدا و ولایت پاک و آسمانی ست، شجره طیبه ی است که اصل آن ثابت و فرع آن در خاورمیانه به اهتزاز بر خاسته است و می رود که رگ حیاتی استکبار را در روی زمین منهدم نماید و از بین ببرد
    با سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم جناب طارق مهربان

    از شعر آسمانیتان بهره مند شدم و حظ بردم

    درود بر شما و اندیشه ی پاکتان

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐💐💐💐🙏🙏🙏👏👏👏👏👏🌹

    • طارق خراسانی

      خرداد 5, 1398

      سلام بر مردی که بیدار است

      بیداری نعمتی ست و خداوتد نعمت بزرگی را به حضرتعالی عنایت کرده است.
      به مه می نازم و خورشید فکرش
      ز بن می پاشد آخر کاخ شب را

      در پناه خدا 🌿🙏

  4. علیرضا حکیم

    خرداد 6, 1398

    درودبرشما استاد گرامی
    زیبا سروده اید مستفیض شدم
    موفق باشید
    با مهر

  5. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1398

    سلام و خدا قوت، التماس دعا در این ایام ماه مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا