🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهتاب

(ثبت: 237516) فروردین 19, 1400 

 

نامت را
بر قامت سرو
حک کردم
خم شد چون تو
در گوش نسیم
تو را زمزمه کردم
مست از مهر تو
به شانه زدن نشست
گیسوان تمام درختان
واژه واژه سکوتت را
فریاد کردم
نامت مهتاب شد
میان تمام برکه ها چکید
#پدر
دل تنگی ام را در آغوش باغ گریه کردم
بهارانم خزان شد
آذر وقت وداعمان شد…

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1400

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

  2. مدینه ترکاشوند

    فروردین 20, 1400

    لذت بردم
    درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا