🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهمان آمد

(ثبت: 225842) اردیبهشت 8, 1399 

 

به تو مهمان آمد
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
———————
با روی سیاه به تو مهمان آمد
با بار گناه به تو مهمان آمد
تو غرق عنایت و کرامت اما
از بهر نگاه به تو مهمان آمد
شرمنده و شرمسار از اعمالش
با گریه و آه به تو مهمان آمد
هستی مجیر عالمین یا ستار
از بهر پناه به تو مهمان آمد
صد بار اگر توبه شکسته حالا
با رؤیت ماه به تو مهمان آمد
سر شکسته ام تو انیس مائی
هستی تو گواه به تو مهمان آمد
این راه پر از پیچ و خم اما من
گشته سر براه به تو مهمان آمد
جز درگه تو نیست بر من جایی
بر من سر پناه به تو مهمان آمد
————————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا