🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موریانه پسند

(ثبت: 4904) مهر 26, 1396 

بعدِ مرگم برای تسکینم ٬ روی زخمم کمی گلاب بریز

جای کافور توی تاب/وتم ٬ حسِ وارونگیِ تاب بریز

شیون و گریه از مُد افتاده، گوش کن! لای پنبه ی گوشم-

حینِ تغسیل ٬ پیش چشم خدا، بندِ انگشتی از ثواب بریز

روی بخش سفیدی از کفنم با قلم موی سبزِ اکلیکی

به طریقِ شکسته نستعلیق چار خط شعر خوب و ناب بریز

موریانه پسند می خواهم- خشت و آجر رفیقِ خوبی نیست

مرحمت کن درون گورم را یک بغل دفتر و کتاب بریز

طعم خوبی ندارم و شاید باکتری ها بد اشتها باشند!

روی اعضای خوش خوراکِ تنم دوسه قاشق سس کچاب بریز…

 

مهدی صادقی مود

 

این شعر مربوط به خیلی سالِ پیشه… به همین شکل و بدون ویرایش دوستش دارم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):