🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مولا علی

(ثبت: 6338) مرداد 1, 1397 

شیـعـهء اخـلاق و رفتارت شـدم ای قهرمـان
بعد پیـــروزی مــدارا می کنـی بــا دشمنـــان
.
ذوالفقارت عاشــقِ دستـان و بـازوهای توست
پادشــاه و فـاتحـی چـون تـو نبـوده در جـهان
.
رستم و سهراب و گودرز این همه افسانه اند
مقتـــدایِ شیعیــــان مـــــولا علـــیِ پهــــلوان
.
کیست هر شب فکر ایتــام و فقـیر و بیــنوا
شیرِ یـزدان  حـافظِ قرآن   امیرِ روح و جـان
.
نـام تــو در روز محشــر نـاجـی لـب تشنـگان
یـــاد تــو در بــاورم  حبــل المتیـنِ جـــاودان
.
علیرضا  آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):